Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2012 17:33 - Обич
Автор: danuchka Категория: Поезия   
Прочетен: 410 Коментари: 0 Гласове:
0



                    Ти си слънце-което ме сгрява с  лъчите си                                                                                 .Ти си вятърът-който ме гали...и дъждът -който плисва внезапно в очите ми,и страстта -дето с огън ме пали!Ти си смях-който с радост изпълва живота ми,но и болка-която изгаря.......Ти си песен ,в която     изливам сърцето си  и утеха ,когато ридая.   Ти си люлка,в която заспивам  с мечтите си.Ти си корабът,с който пътувам.И в синхрон с тебе двама сме вплели душите си,да сме заедно вечно жадувам. Ти си искрено щастие- изпълващо дните ми,с много трепет за мене се грижиш.Ти си въздухът-който ме кара да дишам.Ти си този,когото  обичам!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danuchka
Категория: Забавление
Прочетен: 52914
Постинги: 60
Коментари: 14
Гласове: 56
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031